WhatsApp
+86-13969050839
Chjamateci
+86-13969050839
E-mail
jnmcft@163.com

Precauzioni per l'elaborazione di e parti di l'arbre

1. In u prucessu di analisi diparti di spindleDisegnu, hè necessariu di capiscenu e caratteristiche strutturali, precisione, materiale, trattamentu termicu è altre esigenze tecniche di e parti, è studià u disegnu di l'assemblea di u produttu, u disegnu di l'assemblea è i criteri di accettazione.

2. carburizing parts processing processing route is generally: blanking → forging → normalizing → rough machining → carburizing → carburizing → to carburizing (per ùn avè micca bisognu di migliurà a durezza di a parte) → quenching → car thread, drilling o fresatura slot → rough macinazione → invecchiamentu à bassa temperatura → macinazione a mità di fine → invechjamentu à bassa temperatura → macinazione fine.

3. scelta di benchmark ruvida: ci hè una superficia non-processed, a superficia non-prucessed deve esse sceltu cum'è un benchmark.For rough casting shafts induve tutte e superfici deve esse machined, aligning a superficia secondu à u minimu machining allowance.And sceglie una superficia liscia, lasciate u locu sprue.Choose una superficia solida è affidativa cum'è u benchmark aspra, à u stessu tempu, u benchmark aspra ùn hè micca reutilizable.

4. fine selezzione datum: à cunfurmità à u principiu di cuincidenza datum, quantu pussibule à sceglie u datum di disignu o datum assemblea cum'è un datum pusizionamentu.Conform à u principiu di l'unificazione di benchmarks.In quantu pussibule, aduprà u listessu datum pusizzioni. in a maiò parte di processes.Make datum di posizionamentu coincide cù a misurazione di dati quant'è pussibule.Selezzione di superficia di stallazione d'alta precisione, stabile è affidabile cum'è u benchmark.Whether u regulamentu di u prucessu hè ragiunate direttamente affetta a qualità di u travagliu, a produtividade di u travagliu è i benefici ecunomichi. .Una parte pò esse fatta da parechji metudi di trasfurmazioni diffirenti, ma solu unu d'elli hè ragiunate in certi cundizioni. Per quessa, in a formulazione di prucedure tecnulogichi, duvemu prucede da a realità, secondu e cundizioni di l'equipaggiu, i tipi di pruduzzione è altri cundizioni specifichi. quantu pussibule à aduprà metudi di trasfurmazioni avanzata, furmulà un prucessu raghjone.


Tempu di Postu: Apr-16-2021