WhatsApp
+86-13969050839
Chjamateci
+86-13969050839
E-mail
jnmcft@163.com

Tecnulugia di trasfurmazioni di parti di u fustu

Tecnulugia di trasfurmazioni diParti di fustu:

Prima: u principiu di a formulazione di prucessu

1, prima ruvida è dopu fine.

2, prima vicinu è dopu luntanu: i parti vicinu à u puntu di taglio sò trasfurmati prima, è e parte luntanu da u puntu di taglio sò trattati dopu.

3, prima dintra e poi fora: prima dispostu u machining ruvida di superficia interna è esterna, è poi finisce a superficia interna è esterna.

4, u segmentu minimu di u prugramma: rende u prugramma simplice, riduce a probabilità di errore è migliurà l'efficienza di prugrammazione.

5, u percorsu più cortu: nant'à u premiu di assicurà a qualità di trasfurmazioni, cusì chì u prugramma di trasfurmazioni hà u percorsu più cortu, ùn solu pò salvà tempu, ma dinù ponu riduce u cunsumu di arnesi di taglio è u meccanismo di alimentazione di machina strumentu scorrevule parti usura.

Dui: a divisione di u prucessu di travagliu

1, à una stallazione, trasfurmazioni cum'è un prucessu: adattatu per trasfurmà menu parti.

2, cù u listessu strumentu prucessu di divisioni cuntenutu prucessu.

3, per processà parti di a divisione di u prucessu: adattatu per assai cuntenutu di trasfurmazioni di u travagliu.

Tre: metudu di clamping

L'attrezzatura generale di parechje vitture hè u mandrinu, chì hè divisu in trè mandibula è quattru mandrini. L'usu di trè mandibula di trasfurmazioni di pezzi di l'arburetu, parti à l'assi è a linea centrale di a coincidenza di u mandrinu, in generale ùn anu micca bisognu di currezzione. , fast clamping speed.Four jaw chuck pò clamp parti non-cilindrica, o parti clamping e parti di trasfurmazioni ùn sò parti coaxial.For parti cù esigenze di precisione più altu, i seguenti metudi machining sò cumunimenti usatu:

1, dui top clamping: usatu per longu o deve passà per parechji clamping à compie processing.Such cum'è longu albero, vite, etc.Convenient clamping, senza bisognu di currezzione, alta clamping accuracy.But prima di clamping deve prima perforà u foru centru in a faccia finale di u travagliu.

2, una cima è una stallazione di clip: cù dui pezzi di clamping superiore ancu s'ellu hè alta precisione, ma a rigidità hè povera, chì affetta l'aumentu di a quantità di taglio. Turnendu e parti di l'arburu generale, in particulare u travagliu più pesante, ùn pò micca aduprà dui clamping superiore, è cun una estremità di a pinza, l'altra estremità cù a cima di u metudu di clamping.


Tempu di Postu: Apr-16-2021