WhatsApp
+86-13969050839
Chjamateci
+86-13969050839
E-mail
jnmcft@163.com

Cos'è il Quenching ad alta frequenza?

Quenching à alta frequenzaHè soprattuttu utilizatu per a spegnimentu di a superficia di parti metalliche industriali.Hè un tipu di metudu di trattamentu termale di metalli chì face chì a superficia di u travagliu pruduce un certu currente induttu, riscalda rapidamente a superficia di e parti, è poi rapidamente quenching.Induction heating equipment, vale à dì, u workpiece induction heating, in order to quenching superficia. equipamentu.

U principiu di riscaldamentu à induzione: U pezzu di travagliu hè messu in u ventu cù u tubu di rame cavu in u sensoru, dopu l'accessu à a freccia intermedia o a corrente alternata d'alta frequenza (ac), formata in a superficia cù a freccia di u currente induttu, a superficia di u travagliu. o riscaldamentu rapidu lucale (pochi seconde à temperature di 800 ~ 1000 ℃, u core hè sempre vicinu à a temperatura di l'ambienti) subitu dopu à parechji sicondi rapidamente spray (dip) rinfrescante d'acqua (o spray oliu di immersione di raffreddamentu) cumpletu u travagliu di u focu di immersione, Fate u superficia di u travagliu o lucale per ghjunghje i requisiti di durezza currispundenti.

In cunfrontu cù a spegnimentu di riscaldamentu ordinariu, hà:

1. A vitezza di riscaldamentu hè assai viloci, chì pò allargà a gamma di A temperatura di transizione corpu è accurtà u tempu di transizione.

2. Very fine cryptocrystalline martensite pò esse ottinutu nantu à a superficia di u travagliu dopu chìnching, è a durezza hè un pocu più altu (2 ~ 3HRC).

3. U travagliu trattatu da u prucessu ùn hè micca faciule d'oxidà è decarbonize, è ancu alcuni di u travagliu pò esse direttamente assemblatu è utilizatu dopu a trasfurmazioni.

4, u stratu indurimentu hè prufonda, facile à cuntrullà u funziunamentu, facile à rializà meccanisazioni, autumàticu.

5, a superficia di fiamme riscaldante quenching

A spegnimentu d'alta frequenza hè appiicata à a pezza chì deve sopportà l'azzione di carichi alternati cum'è torsione è curvatura.Hè bisognu chì a superficia di a superficia sopporte un stress o resistenza à l'usura più altu ch'è u core, è a superficia di a pezza deve esse rinfurzata.Hè adattatu per l'azzaru cun cuntenutu di carbone We=0.40 ~ 0.50%.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021