WhatsApp
+86-13969050839
Chjamateci
+86-13969050839
E-mail
jnmcft@163.com

Cosa hè u Seal Head?

Capu di sigillohè utilizatu per chjude a fine di u cuntinuu in modu chì i so cumpunenti di isolamentu di i media internu è esternu, cunnisciutu ancu a fine cover.It hè una parte di un cuntinuu è hè culligatu à u cilindru per saldatura.

Sicondu e diverse forme geometriche, pò esse divisu in semisferica, ellittica, piatta, corona sferica, cunchiglia è coperta, trà e quali testa emisferica, testa ellittica, testa piatta, testa di corona sferica hè ancu cunnisciuta cum'è testa cunvexa. In saldatura, pò esse divisu in testa di saldatura a testa è testa di saldatura di socket, aduprata per diverse navi è equipaghji, cum'è tanki di almacenamento, scambiatori di calore, reattori, caldaie è equipaghji di separazione, etc. I materiali sò in acciaio carboniu (A3 20# Q235 Q345B 16Mn, etc.), acciaio inox (304 321 304L, 316 316L, etc.), acciau in lega, etc.

Applicazione:

U capu hè una parte indispensabile di l'equipaggiu di vasi à pressione in l'industria petrochimica, di l'energia atomica, alimentaria è farmaceutica.

●The testa hè u cupertu fini nantu à u vasu di pressione, chì hè un cumpunenti di prissioni principali di u vessel.The pressure.The funzione hè a funzione di sealing.One hè di fà u fondu è u fondu di u vasu di pressione in forma di canna, è l'altru. hè chì a pipa hà ghjuntu à a so fine è ùn si stende micca più, cusì un capu hè utilizatu per sigillà a pipa in forma di saldatura.Simile à a funzione di a testa sò u piattu cecu è u tappu di pipa, ma questi dui prudutti ponu esse sguassati. U capu ùn pò esse disassembled dopu à welding.The raccordi di pipa di sustegnu sò vapuri di pressione, pipi, flange, coddi, trè, quattru è altri prudutti.

●A qualità di u capu di sigillo hè direttamente ligata à u funziunamentu sicuru è affidabile à longu andà di u vasu di pressione.

●U capu di sigilli pò ancu esse usata per fà decorazioni di giardinu di u focu.


Tempu di post: Feb-25-2021